A jóga kortalan, bármely életkorban elkezdhető!
Jómagam 45 évesen cseréltem le a konditermi edzést a jógára mert az izmaim és ízületeim elég kötötté váltak és hogy hajlékonyságom visszaszerezzem olyan mozgásformát kerestem ami lazítja, nyújtja az izmokat, a szalagokat és kíméli az ízületeket.
Saját tapasztalatom alapján mondom Kedves 50 felettiek, soha nem késő elkezdeni, tested meghálálja a törődést. Gyere, jógázzunk együtt a jó közérzetért, a mozgékonyság megőrzéséért és a nyugodt alvásért. Természetesen egyes krónikus betegségek fennállása esetén (mozgásszervi, szív- érrendszeri) orvosi konzultáció szükséges a jóga gyakorlás megkezdése előtt.
Az gerincjóga 50+ idősebb korban is biztonságosan elkezdhető. A jól átgondolt preventív gyakorlatok a koordináció és egyensúly fejlesztésen kívül kíméletesen erősítik nyújtják és újra rugalmassá teszik az izomzatot, segítenek kimozgatni a merev ízületeket és nem utolsó sorban mozgékonyabbá tenni a gerincet. A légző gyakorlatok által javul az oxigén felvétel, javulnak a légzési paraméterek. A relaxációs gyakorlatok segítenek az ellazulásban, gyakorlásával javul az alvásminőség, csökken a hangulatingadozás.
A gerincjóga 50+ egy újabb lehetőség a mozgásra, saját testünk elfogadására, határaink tágítására.

Amíg nem tapasztalod, nem tudod mennyit segít. 🙂